четвъртък, 23 август 2012 г.

Цветен грим

Аз не съм голям фен на цветния грим, но в това слънчево време няма как да пропусна да експериментирам с ярки цветове. Днес реших да сътворя нещо дръзко. За целта използвах палитра сенки 120 цвята и се залових за работа. Ето и какво се получи :


Дори нямах време да го довърша, с малко спирала и очна линия мисля, че ще бъде много по-добре. Е, все още съм любител, колкото и да ми се иска да бъда професионален гримьор, така че приемам всякаква критика и предложения.
                                                                                                                                        М.

6 коментара:

  1. Нежно и ненатрапчиво! Хареса ми много :) Единствено , ако ще слагаш очна линия в никакъв случай да не бъде черна :) (може да е черна ако е много тъничка и незабележима, без опашки)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ! :)) Да, аз по принцип обичам тънка очна линия, която не се набива много на очи. :))

      Изтриване
  2. Страшно ми харесва!! Браво, ще го пробвам ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ! Много се радвам, че ти харесва !! :))

      Изтриване
  3. Споделям мнението на Валея :) Нежно и ненатрапчиво и, ако мога да добавя със съвсем лек намек за цветен акцент, което е просто страхотно :) За ежедневен грим дори е перфектно :) Ще го пробвам :))))

    ОтговорИзтриване