сряда, 8 август 2012 г.

Моливи за устни

Здравейте !! :) В днешното ревю ще покажа два молива за устни. Държа на този вид продукти, защото не само удължават трайността на червилото или гланца, но и правят устните по-обемни, офомят ги... Общо взето важен продукт за цялостния грим.


Първият, който е автоматичен е на Catrice. Номерът му е 040 Berry & Sally. Цената му е около 5 лв. Бих го определила като по наситено розово. Другият е на Essence - 06 Satin Mauve. Цената му е около 3 лв. По-светъл е от този на Catrice  и е с леко прасвовен отенък. И двата ми харесват и точно поради тази причина исках да направя ревю за тях. Не се размазват или трият, издържат върху устните ми цял ден. Ето още малко снимки :

Отгоре ( по-светъл ) - Essence, отдолу ( по-тъмен ) - Catrice

Първата снимка е правена на закрито, а втората на открито при слънчево време. И двата са доста добри за цената си и попадат в списъка с продукти, от които съм доволна. Все пак ако трябваше да избирам между двата - бих избрала този на Catrice, поне за мен е малко по-добър от другия. Надявам се днешното ревю да ви е било интересно. До нови срещи :)))
                                                                                                                                       М.

2 коментара:

  1. Имам моливи и от двете серии, които си показала. На мен лично тези на Catrice са ми по-любими и ги усещам да бъдат по-приятни върху устните ми.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, съгласна съм и според мен Catrice са една идея по-добри :))

      Изтриване