неделя, 23 септември 2012 г.

Bilka vs. Nature of Agiva

Никога не съм подминавала с лека ръка българските продукти, а напротив - харесвам българската козметика и непрестанно изпробвам нови продукти, които доста често заменят използваните от мен. Така се случи и с интимният гел Lactacyd Femina, който използвах. Толкова много положителни мнения за него, но незнайно защо мен не успя да впечатли толкова много.
Първият български продукт, който си купих е Интимен гел с екстракт от лайка на Nature of Agiva. Много повече ми хареса от гела Lactacyd Femina. Има свеж аромат, цена от около 2 - 3 лв., действа много добре върху кожата ми и не я раздразнява. Придава й свежест и чистота. Предполагам, че всички от вас знаят, че най-важното в един интимен гел /сапун,емулсия/ е съдържанието на млечна киселина и неутралното Ph, което да поддържа естествената киселинност. В това отношение и двата продукта отговарят на тези изисквания.
Вторият продукт, който си купих е интимният сапун на Bilka. Доста положителни отзиви прочетох за него и реших да го изпробвам. Цената му е около 3 - 4 лв. и нещото, на което и до сега не мога да устоя е невероятният аромат - наистина е невероятен, не се сещам за продукт, който има по-страхотен аромат. В това отношение е победител. Относно другите характеристики - мога да кажа, че останах много доволна, чувствам свежест след използването му, действа много добре на моята кожа.
И тъй като целта ми беше да ги сравня и да кажа кой от двата продукта е фаворитът ми, за съжаление не мога да избера един от двата продукта. Единственото нещо, заради което бих избрала интимния сапун на Bilka e ароматът му, но според мен това не е определящ критерий и затова за мен и двата продукта са победители и ще продължа да ги използвам, защото са любимите ми в категорията на интимната козметика.
Кой е вашият любим интимен сапун /гел/ ?
                                                                                                                                              М.

3 коментара:

  1. Чувала съм, че силно парфюмираните козметични продукти биха причинили раздразнение при по-чувствителните хора, така че трябва дори да се пазим от такива, особено що се отнася за толкова деликатно място.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Напълно съм съгласна с теб, но продуктите за интимна грижа се предполага, че са много добре разработени и не би трябвало да водят до раздразнения, но никога не се знае на какъв продукт може да попадне човек. :))

      Изтриване
  2. И аз използвам само гела на Билка. Пробвах какви ли не - Нивеа, Лактацид, Ейвън, Орифлейм и т.н. и т.н. Нищо не ми харесва повече от пустата Билка :)

    ОтговорИзтриване