вторник, 18 септември 2012 г.

Лосион за тяло Refan

Много харесвам парфюмите на марката Refan и реших да изпробвам нещо по-различно на тази марка.
Купих си лосион за тяло с парфюм Refan Follow me. Доста труден избор беше - имат разнообразие от аромати, повечето от които ми харесаха, но се спрях на № 192. Изключително траен и приятен аромат. Лосионът ме очарова много приятно - прави кожата ми много мека и гладка. Освен аромата, действието му също има дълготраен резултат върху моята кожа. Другата приятна изненада е цената 250 мл за 4 лв. Напълно си заслужава и съм много щастлива, че се сдобих с този продукт на Refan. В скоро време задължително ще купя и други продукти на тази марка. Вие използвате ли продукти на Refan ?
                                                                                                                                        М.

7 коментара:

  1. Преди седмица си купих един рол-он на Рефан с чаено дърво за изсушаване на пъпки. Това е първият продук на Рефан, който ползвам и не съм очарована. Не мисля, че върши някаква работа

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може би не всичките им продукти са много добри, но ако опиташ лосионите за тяло или парфюмите съм сигурна, че ще останеш доволна. :)

      Изтриване
  2. Ползвала съм антицелулитен сапун преди години, не беше лош, ама вече май го няма. Иначе последно ползвах от сапуните им с гъбка. Мишешеше цялата баня на сапуна след това. Измиват добре, но сякаш пресушават леко кожата и ако не сложа лосион след това ми идва малко сухичко. В ученическите години си купувах парфюми от тях и тогава бях доволна, но последният път като си купих преди години нещо не беше добре и преустанових.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Парфюмите им са доста добри за цената си и доста трайни по мое наблюдение. А относно сапуните нямам наблюдения, но бих изпробвала нови неща на тази марка. :)

      Изтриване
  3. Аз използвам парфюм на Рефан и съм изключително доволна има голям избор от аромати :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, освен това са доста трайни и цената им е голям плюс.

      Изтриване
  4. Здравейте.Относно Рефан искам да кажа,че и аз сега наскоро си поръчах такъв същия лосион за тяло,но номер 115.Мирише добре,но до другия ден и вече е измирисало.Може би искам по-силно да мирише и повече време.Знам,че искам много от лосион за тяло,но....много ми хвалят марката и мисля,че трябва да ги направят по-силни.И парфюм на Рефан ползвам,но може би не уцелих аромата и не е особено траен.

    ОтговорИзтриване