понеделник, 7 януари 2013 г.

Лосион за ръце и тяло Procare

За празниците се прибрах в родния ми град, но нямах възможност да взема много неща със себе си и затова се наложи да си спретна едно бързо пазаруване за нужните ми продукти. Един от тези продукти е лосионът за тяло - през зимата кожата ми става доста суха и ми трябва нещо, което да я хидратира. Поколебах се какъв лосион да си купя и се спрях на български продукт Procare.

Лосионът е обогатен със седем билки - хидратиращ и успокояващ. Не крия, че не очаквах нищо особено от него, като се има в предвид цената от 2-3 лв., но тук идва моментът на изненадата ми. Моментално след употребата му кожата ми стана изключително хидратирана и мека на допир като кадифе. Също приятно ме изненада това, че попива моментално без да се налага да го чакам до изсъхне, което за мен е много голям плюс. Ароматът не е натрапчив, по-скоро ухае на чисто и свежо, а ефектът е дълготраен. Този продукт се оказа един от онези продукти, които купуваме просто хей така, а всъщност се оказват доста добро попадение. Изключително доволна съм, бих казала, че се справя доста по-добре от продукти от по-висок клас, които съм използвала. Пожелавам ви успешна седмица !!
                                                                                                                                                   М.

2 коментара:

  1. Не знаех за тази марка. Откъде могат да бъдат намерени продуктите им? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В моя роден град, който не е много голям мога да намеря този продукт почти във всеки козметичен магазин. Може би трябва да провериш в твоя град. Предполагам, че ще го откриеш лесно. :)

      Изтриване