сряда, 3 април 2013 г.

Anew Vitale от AVON

Преди време от AVON ми изпратиха 4 продукта за проба от новата им пролетна серия Anew Vitale. Продуктите от тази серия са обогатени с комплекс ProEnergy, който осигурява на кожата комбинация от витамини, антиоксиданти и пептиди. Те подсилват структурата на кожата, предпазват я от преждевременно стареене и я енергизират. Серията включва : почистващ гел, нощен гел крем, дневен крем със слънцезащитен фактор SPF 25 и околоочен гел крем. Серията е подходяща за жени над 25 години - категория, в която аз все още не попадам (скоро навърших 20), затова задачата да изпробва продуктите поверих на майка ми. Измина повече от месец и половина и реших, че е време да споделя мнението на майка ми за продуктите.

Дневен крем SPF 25.. Попива бързо и не оставя мазен филм по кожата. Хидратира добре и според майка ми ще е много подходящ за пролетта и лятото, когато слънчевите лъчи са по-силни, заради слънцезащитния си фактор. Прави кожата по-гладка и свежа.
Нощен гел крем. Това е любимият й продукт от серията. Определя го като чудесен. Попива бързо и хидратира добре кожата. Майка ми го ползва постоянно и казва, че кожата и е станала доста по-мека и свежа.
Почистващ гел. Почиства много добре, не изсушава кожата, а напротив - хидратира я.
Околоочен гел крем. Очите на майка ми са много чувствителни и внимателно подбира продуктите, които използва в тази зона. Нанася го внимателно, като внимава кремът да не се доближава и да попада в самото око. След употребата му кожата е освежена и загладена.
Крайното мнение на майка ми е, че има видим резултат от употребата на продуктите от серията и то само в положителен аспект - кожата е хидратирана, освежена, загладена, мека и гладка. Цялостният й вид е по-добър. Категорично би си купила отново продуктите, особено нощния гел крем...
                                                                                                                                                 М.

Няма коментари:

Публикуване на коментар