събота, 25 май 2013 г.

Козметика M.Asam

Преди време получих козметика от марката M.Asam благодарение на любезната Ина от Random thoughts and obsessions of a Gemini-person. Бях любезно попитана за типа на кожата ми, преди да ми бъдат предоставени продуктите. Имам мазна кожа, склонна към появата на акне. Получих 3 продукта в пълен размер и една мостричка на  фон дьо тена Magic Finish Make up.
И трите продукта са от серията на M.Asam AQUA Intense, която предлага продукти за дълбока хидратация. Те съдържат хиалуронова киселина и Есцин екстракт. Продуктите от серията са леки, хидратиращи, нямат аромат, не съдържат парабени и парфюми и са много подходящи за чувствителна кожа.
Ще започна с дневния крем Aqua Intense Hyaluron Cream.
Консистенцията е лека и ефирна, не е мазен и е изключително икономичен продукт. След продължително използване мога да споделя моето мнение, а именно, че тенът ми се избистри и кожата на лицето ми стана видимо по-спокойна. Винаги съм имала червенини по лицето, сега са избледнели и кожата ми е видимо озарена. След намазване чувствам кожата си свежа и хидратирана.
Цена : 55,00 лв. / 50 мл
Вторият продукт е Витализиращ тоник. Много приятен продукт. Използвах го като част от почистването на лицето. Оставя много свежо усещане, мекота. В комбинация с крема е много добър.
Цена : 27,70 лв. / 200 мл
И третият продукт е Хиалурон Маска за лице. Това за мен е най-странният продукт от серията. На външен вид прилича на обикновен почистващ гел за лице. Прозрачна е консистенцията и според етикета трябва да се нанесе на почистена кожа на лицето и след 5 минути да се отстрани с памучен тампон. И тук идва моето затруднение. След като го нанеса на лицето той изсъхва и изтриването му с памучен тампон е невъзможно, поради тази причина аз мия лицето си. След това чувствам лицето си свежо и хидратирано.
Цена : 36,80 лв. / 100 мл
И последният продукт е мостричка на фон дьо тена Magic Finish. Изключително интересна текстура, много пухкава и някак въздушна, все едно пипаш пяна за бръснене (хаха какво сравнение). Цветът обаче е доста тъмен и неподходящ за мен, но успях да го изпробвам вкъщи. Много лесно и равномерно се нанася, обаче според мен покритието му и по-скоро леко към средно и не е подходящ за хора, които имат какво да скриват като мен.
Цена 37,90 лв. / 30 мл
                                                                                                                                                     М.

2 коментара: