вторник, 27 август 2013 г.

Продуктите, които НЕ бих купила отново

Всеки от нас е купувал продукти, които в последствие не му харесват по различни причини и както се казва не работят за него. Искам да продължа с това, че независимо, че на мен тези продукти не ми харесват, това не значи, че те няма да харесат на вас.

Лосион за почистване на грим Regal


Винаги съм давала шанс на българските продукти и това бе причината, поради която реших да го пробвам. За съжаление не може да почисти грима ми, трябват много усилия и търкане и въпреки това е почти невъзможно да почистите грима си с него. Точно това е причината да попадне в този списък. 

Maybelline Affinitone Powder

Така и не се сработих с тази пудра - не изглежда естествено на лицето ми, въпреки че слагам много малко количество изглежда брашняно... Много повече харесвам пудрата на Constance Caroll, въпреки че е 4 пъти по-евтина от тази на Maybelline.

Maybelline Dream Matte Mousse

Много искан от мен продукт, наистина не вярвах да ме разочарова, но уви... Има много слабо покритие - няма никакъв шанс да го използвам като фон дьо тен. Два часа след нанасянето е изчезнал напълно и няма и следа от него - това не ми си е случвало с друг продукт. Дадох му втори шанс като коректор под фон дьо тена, но и с това не се справи, покритието му не е достатъчно. В крайна сметка го подарих на една приятелка, която е много доволна от него.

Nivea Mattifying Day Care


Купих си този крем, защото имам мазна кожа и очаквах да матира, но и той ме разочарова. Въпреки, че е матиращ и производителите обещават този ефект... той не матира, поне моята кожа. След около 2-3 часа след намазване кожата ми стана изключително мазна и започна да лъщи ужасно. Опитах няколко пъти, но за съжаление всеки път имаше този резултат - омазняваше двойно кожата ми и просто реших, че няма смисъл да се опитвам повече.

                                                                                                                                                       М.

2 коментара:

  1. Аз съм много доволна от пудрата Affinitone, за радлика от фон дьо тена, който отдавна подарих. Но аз я използвам за леко туширане на ББ крема, а тя всъщност няма и матиращи свойства изобщо.

    ОтговорИзтриване
  2. Имала съм крема на Нивеа и честно казано аз бях доволна,но все пак публикацията ти ми беше много интересна,и аз замислям такава,макар че продуктите,които са ме разочаровали са малко (за радост).
    http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване