събота, 8 февруари 2014 г.

Първата ми поръчка на био козметика



Днес ще ни покажа и първите био продукти, с които се сдобих, а те са само два.

Био фон дьо тен и мицеларна вода. Освен това си избрах 3 безплатни тестера, които мога да получавам при всяка поръчка. Като бонус получих още 1 тестер и талон за 15% отстъпка на определена марка био козметика.



За фон дьо тена вече писах в миналата публикация. Има натурален аромат, лека и сравнително течна консистенция, която изсъхва много бързо на лицето. За съжаление покритието е доста леко до средно. Въпреки това може да се напластява - не изглежда неестествено, но не може да се постигне пълно покритие. За съжаление не винаги мога да го нося, защото предпочитам по-покривни фон дьо тени, тъй като имам доста недостатъци за скриване. Смятам, че е добра алтернатива за тези, които предпочитат по-леко покритие, а натуралните и био съставки винаги са плюс. Clair е най-светлият цвят и мисля, че ми пасна идеално. Предлага се само в 3 цвята. Цената му е около 20 лв. и аз го поръчах по интернет.
Опитах се да направя и няколко нагледни снимки - с и без фон дьо тена.

без фон дьо тен
без фон дьо тен
с  фон дьо тен
с фон дьо тен



И вторият продукт е така популярната в последно време мицеларна вода. Когато я поръчвах очаквах да е прозрачна и без цвят и аромат. Когато пристигна останах малко учудена - има блед жълтеникав цвят и аромат, който не мога да опиша, но мирише на природа (хаха, сигурна съм, че ме разбрахте). Нямах търпение да я изпробвам и веднага щом я отворих взех тампонче и започнах да почиствам грима си. Много лесно премахна сенките, спиралата и фон дьо тена ми, изобщо не ми се налагаше да търкам усилено - справя се отлично. Не дразни очите ми. Все още не знам дали ще се отрази положително на кожата ми в дългосрочен план, но със сигурност ще пиша по-подробно след по-обстойна употреба. В интернет цената й варира от 13 - 19 лв. Аз я взех за около 15 лв / 250 мл.

                                                                                                                        М.

3 коментара:

  1. Аврил изглежда много добре,от къде го купи в България? Не е верно,че еко/био фнд са леко покривни,този който ползвам в момента е със средно към тотално покритие и съм виждала и още по покривни от него.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз за всички, които четох и които ги има в България са все с минимално покритие, а толкова искам био, но с добро покритие. Предложи ми няколко по-покривни фон дьо тени, щом явно има такива. Иначе аз го поръчах от сайта http://shopthebest.eu/

      Изтриване
    2. Този,който ползвам аз в момента. Ревю тук http://www.youtube.com/watch?v=6dl6EC6ro5s,после има и на Couleur Caramel и Benecos e със средно покритие,но повече от това на аврил.

      Изтриване