петък, 14 февруари 2014 г.

Нови придобивки


Днес ще ви покажа някои от новите ми покупки:
Започвам с най-любимото и може би най-много искано нещо, а именно : Real Techniques Expert Face Brush. Сега сигурно се чудите защо имам две. Първата я купих от тук за 22,50 лв., а втората бях поръчала по интернет и тя пристигна сега. За мое съжаление нямам никакъв спомен от кой сайт я поръчах, защото знам, че очаквах да пристигне реплика, но останах приятно изненадана. И двете са оригинални и много, много ги харесвам.

Следващото нещо, което си купих е бронзиращата пудра на Flormar в цвят BR02. Много време търсех подходящ продукт зя контуриране за моята много светла кожа и мога да кажа, че тази пудра е чудесна за това. Купих я за 11,50лв. и като се има предвид големината й - цели 33 г си е направо без пари. Качеството й обаче е много добро.

Третият продукт е фон дьо тена на Maybelline Affinimat, който купих на промоция за 8 и нещо от Лили. Това е и първият фон дьо тен на марката, който си купувам. Ако сте пропуснали да видите колекцията ми от фон дьо тени натиснете ТУК. За първо ползване мога да кажа, че не матира така както ми се иска, но ще видим по-натам как ще се държи.

Следващият продукт също на Maybelline - коректорът Fit me. Безброй много положителни мнения за него и нямаше как да не го пробвам и аз. Купих го за 15 и нещо също от Лили в цвят 15, който ми се стори най-светлият, но като цяло би ми се искало да има 1 тон по-светъл. Като се нанесе начално има ярко изразен жълт подтон, който обаче изчезва след като се разнесе. За първо ползване мога да кажа, че много ми хареса и не се събира в линиите под очите.

Следващият продукт е една четка за сенки на Essence, която не е нищо кой знае какво. Цената й е 2 и нещо и аз ще я използвам за нанасяне на основен цвят сенки на очите. Все още не съм я изпробвала, защото я изпрах, но мисля че няма да имам проблеми с нея.


Любимият фон дьо тен си купих в цвят 150 Buff, защото кожата ми е ужасно бяла и имам нужда от наистина светъл цвят. Цена около 19 лв.

Два лака на Golden Rose Selective (номера 16 и 61) се присъединяват към огромната ми колекция също.

Коректорът на Oriflame Pure Nature с  масло от чаено дърво и розмарин исках да пробвам от доста време. Цена 4,90лв.

И последното нещо, което взех съвсем случайно е един молив за вежди на Impala. Тъй като съм заклет фен на техните моливи исках да пробвам и тези за вежди, макар че имам безспорен фаворит и това е моливът на Catrice в цвят 020. Този на Impala ми се стори подходящ за моите вежди и ще видя по-натам дали ще ми хареса. Цвят No.5 / цена около 3 лв.
                                                                                                                                       М.

7 коментара:

  1. Ако не се лъжа коректорът Fit Me го има и в цвят 10 :)
    Честити покупки ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря. Да, има го в цвят 10, но незнайно защо той е много по-тъмен от 15. :)

      Изтриване
  2. Здрасти, откъде си купила четката на РТ за 22, 50? Флормарският бронзър е много добро попадение, любим ми е :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От Благоевград, но доколкото знам може да се открие и във Варна, както и да се поръча онлайн от български сайт. :)

      Изтриване
  3. И моя любим бронзър.Четката на Есенс я ползвам за основата на Артдеко и ми е идеална.А лака на ГР в ментов цвят ми е много любим :))

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей,
    Аз ползвам на Maybelline Dream Matte Mousse без основа за грим, матира и издържа доста време, но малко трудно се нанася, върху него слагам пудра FIT ME, като цяло съм много доволна http://www.maybelline.com/Products/Face-Makeup/Foundation/dream-matte-mousse.aspx
    Зорница ^^

    ОтговорИзтриване
  5. oт тук можете да поръчате четките на real tecniques от магазините в Бълагрия > https://www.facebook.com/RealTechniquesBulgaria

    ОтговорИзтриване