понеделник, 10 февруари 2014 г.

Шампоан и балсам за коса Loreal Professionnel Mythic Oil

Преди време получих доста приятна изненада от Loreal Professionnel, а именно:


Днес ще ви разкажа по-обстойно за два от тях. Започвам с първото нещо, което ми направи впечатление когато ги видях - невероятните златни блестящи частички в опаковката...




И двата продукта са в опаковки с помпички, което за мен е много удобно и голям плюс. Преди да започна да ги ползвам имах проблем с пърхота и благодарение на един шампоан се справих с него и след това дойде ред да изпробвам тези 2 продукта. Честно да си призная винаги подхождам с резерви към продуктите за коса, защото лесно ми се появява пърхот от шампоан, косата ми се омазнява бързо в корените и не е лесно да си намеря продукти, които да ми допаднат. В първия момент след натискането на помпичката на шампоана усетих един лек страхотен аромат, който не мога да опиша, но ми напомня на нещо в детството ми. Шампоанът се пени и измива много добре косата. Още в банята усещах, че косата ми е по-мека отколкото след другите шампоани, които съм използвала. След като си измих косата сложих от балсама в краищата на косата за 2-3 минути, след което косата ми стана невероятно мека. След вече обстойна редовна употреба мога да кажа, че косата ми има повече блясък и изглежда видимо "по-жива" и плътна. Относно проблема ми с пърхота и омазняването - тези два продукта по никакъв начин не причиниха пърхот или омазняване за по-кратко време. Мия косата си 2 пъти в седмицата и съм много доволна и от двата продукта. Мисля, че след като свършат ще си ги купя отново.
На следващите 2 снимки може да видите описанието и съдържанието им:



                                                                                                                              М.



2 коментара:

  1. Определено се заинтересовах от тези продукти, описанието ти за по-мека коса направо ме грабна

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, определено правят косата наистина мека. :)

      Изтриване