сряда, 20 август 2014 г.

Шампоан tianDe с екстракт и корен от женшен

Шампоанът на tianDe е изключително интересен продукт, защото вътре в шишето има корен от женшен. Предлага се в опаковка от 450 мл, а цената му е 22,20. Може да се намери и онлайн, както и от представители на марката.


Ще започна с аромата, който на мен лично не ми е неприятен, но за много хора би бил - мирише на пръст, но е специфичен. Консистенцията му е нормална, пени се добре и измива много добре косата. Аз имам мазна коса в корените и ми се налага да я мия 2 пъти в седмицата. 


Имах ужасен проблем с косопада, който не изчезна в продължение на доста години. Ползвала съм какви ли не шампоани, лосиони и каквото се сетите, но нищо не се променяше. Приемах и различни витамини, добавки и какво ли не. Вече се бях отчаяла, а косата ми започна да оредява все повече. 

Може би още след първия месец употреба забелязах, че косата ми пада доста по-малко - разбира се, мислех си, че си въобразявам и не обърнах внимание. Но вече след 3 месеца употреба и повече може би, мога да го заявя наистина - косата ми спря да пада. Е, не напълно и сега ми се случва като я реша или къпя да пада, но това е напълно нормално и определено е доста пъти по-малко като количество. Сега косата ми е видимо сгъстена, по плътна и тежка. Дори майка ми го забелязва и казва, че сега косата ми й напомня времето, когато съм била малка и съм имала много гъста коса, която не е могла да се върже на опашка, защото след 30 минути е паднала.

Това е един страхотен шампоан, който наистина ми помогна с косопада и макар, че съвсем скоро ще свърши, ще си купя отново, защото това е първият е единствен продукт, който успя да се справи с този проблем.

                                                                                                                  М.




4 коментара:

  1. Майка ми също е много доволна от този шампоан :) Аз го пробвах и ми мирише адски гадно, не знам защо, даже още като го отворя ми става неприятно и много го избягвам, а тя все ми повтаря колко е хубав :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, нормално. Моята съквартирантка след като се изкъпя с него проветрява цялата къща, но според мен с аромата се свиква, защото аз вече дори не го усещам. Но определено си заслужава саможертвата, защото резултатите са невероятни. :))

      Изтриване
  2. Шампоанът само при косопад ли се препоръчва или помага и при други проблеми с косата?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Той не е специално за косопад. Повече може да прочетеш тук http://www.tiandebulgaria.com/index.php?route=product/product&product_id=257

      Изтриване