понеделник, 15 септември 2014 г.

Alverde Mineral Make-up Base Gel база за грим

Честно казано съм голям фен на всякакви основи и бази за грим, сенки и съм изпробвала доста като все не намирах подходящата за грим. В момента използвам главно натурална козметика и много ми се искаше да си намеря и такава база. Днес ще ви покажа може би най-бюджетния вариант за база с натурални съставки.



Гел базата на Алверде идва в стандартна тубичка с 30 мл продукт. Интересното е, че има цвят, но реално след като се разнесе на лицето няма никакъв цвят. Въпреки това мисля, че някак прави кожата ми по-розова и засилва цвета на фон дьо тена. Консистенцията е лека и по-течна, лесна е за разнасяне и попива бързо. Подходяща е за всякакъв тип кожа като според мен много би се харесала на хората със суха, нормална и смесена кожа.



Придава по-здравословен вид на лицето, завършекът й не е матов. Не прикрива несъвършенства, нито прави порите да изглеждат по-малки. Не омазнява допълнително моята мазна кожа, но и не спира омазняването, което по принцип си има моята кожа. Има лек аромат, който не мога да опиша точно, но е природен и свеж, леко сладък - не е като повечето химични аромати, които срещаме на продуктите. 

Като цяло може да кажа, че продуктът ми харесва, определено влияе много добре на проблемната ми кожа и откакто използвам натурални база и фон дьо тен кожата ми е почти без несъвършенства. Никога не съм мислила, че продуктите могат да влияят толкова негативно върху състоянието на кожата ми и мислех, че проблемът е по-задълбочен, но явно не съм била права и определено откакто използвам повече натурални продукти положителният ефект се забелязва. 

В момента съм на половината на тубичката и може би след като свърши ще си взема нова, но винаги съм отворена за нови предложения, така че ако има база / основа за грим от която сте много доволни и сте с комбинирана / мазна кожа ще се радвам ако споделите в коментарите.

        Не пропускайте да се включите в giveaway-я, който тече във 
                                        Facebook страничката на блога.                                                
                                                                                                             М.

1 коментар: