сряда, 11 февруари 2015 г.

Спирала за мигли Maybelline The Rocket Volum' Express

Дойде време да направя ревю на тази спирала, която беше много нашумяла и аз разбира се не пропуснах да я изпробвам, за съжаление малко късно, но ви я показах в публикацията с любимите си продукти за 2014 година и за месец декември.


По принцип не съм от хората, които обичат да експериментират със спирали, поради това, че в 90% от случаите не съм доволна и някак си не бих дала например 50 лв. за нещо, което не знам дали ще ми хареса и в повечето случаи залагам на по-бюджетни марки. Също така като човек, който е имал проблем с очите, не ви препоръчвам да използвате много евтини спирали на незнайни марки, защото вероятността да си докарате проблем от тях е много голяма. 
Като цялото спиралата е може би един от най-индивидуалните продукти и това, че на мен ми допада не означава, че би се харесала на друг. За мен работят единствено спиралите със силиконови четки, другите ми слепват миглите ужасно, затова винаги залагам на този тип. За съжаление това не винаги работи, защото макар и много хвалена спиралата на Bourjois Volume Glamour Max Definition на мен изобщо не ми хареса, не бих я купила никога отново и определено е доста разочароваща покупка за мен.

Спиралата е в стандартните тубички на Maybelline в размер от 9,6 мл. Четката е силиконова с малки силиконови власинки, които от по-къси стават по-дълги в основата към дръжката. Аз съм фен на спиралите на Maybelline като цяло и мои любимец преди беше тяхната One by One, но след 3-4 опаковка от нея като че ли промениха формулата и за щастие открих нов любимец, надявам се този път да не променят формулата. Спиралата прави миглите ми значително по-дълги и по-обемни. В началото е доста течна, но с течение на времето и с ползването се сгъстява леко. На мен ми стига за около половин година и въпреки, че не я използвам ежедневно не съм имала проблем с изсъхване, въпреки че доста често чета за такъв проблем със спиралите на Maybelline. На мен не ми се е случвало никога с тяхна спирала. Издържа на миглите цял ден, не се рони по никакъв начин и не предизвиква дразнене или сълзене.



                                                                                                                      М.


Няма коментари:

Публикуване на коментар