петък, 7 август 2015 г.

Makeup Revolution London - Goddess Of Love Highlighter

Честно да си призная любовта ми към хайлайтърите се зароди преди няколко месеца. Преди това никога не са ми били интересни като продукт и като цяло нямах интерес към тях. Това се дължеше на факта, че имам мазна кожа, на която не й липсва и някоя друга пъпка и просто си мислех, че това да слагам допълнителен блясък на без това лъщящата си кожа е лудост, но... 




Първият ми хайлайтър, който получих преди няколко месеца е от http://www.parfimo.bg/ В сайта може да намерите част от продуктите на Makeup Revolution. Тъй като това не е първият ми продукт на марката, реших, че би ми било интересно да го пробвам и да видя как би изглеждал на моята кожа.



Първото нещо, което ми направи впечатление е опаковката - много сладка, картонена кутийка под формата на сърце. Не бих казала, че е подходяща за пътувания и т.н., но въпреки това е много хубава. Самият хайлайтър е изпечен и не се разпрашава изобщо, може би е малко по-труден за нанасяне, поради това. Аз предпочитам да го нанасям с пръсти. Цветът му е розов и на моята много светла кожа изглежда чудесно. Дълготраен е и дори в края на деня все още е на мястото си. Малко по-трудно е да се прекали с него, но въпреки това не е невъзможно. :D Вече използвам хайлайтър ежедневно, но това е един от най-харесваните от мен, защото има много деликатен блясък и стои много непретенциозно и ненатрапчиво на кожата.




И така се зароди любовта ми към хайлайтърите, вече имам над 5 - всеки в различен нюанс, но мисля, че розовите, златистите и шампанско нюанси изглеждат най-добре на моята кожа. Не харесвам сребристите. Като цяло мога да кажа, че Goddess of Love е добър продукт и ако сте в началото на "връзката си" с хайлайтърите би ви харесал. Цветът е страхотен и е един бюджетен вариант хайлайтър като цяло.




Няма коментари:

Публикуване на коментар