неделя, 27 ноември 2016 г.

Празни опаковки / Empties August - November 2016

Днес ще ви покажа кои са продуктите, които успях да изхабя през последните няколко месеца:


Измиващият гел Avene Cleanance е предназначен за комбинирана към мазна и проблемна кожа. Мисля, че дори за комбинирана ще бъде твърде агресивен. Използвах го през топлите месеци и въпреки това ми се струваше изсушаващ, дори за моята мазна кожа. Има видимо благоприятно действие върху появата на пъпки, което пък ми харесва. Имам още една опаковка от него и ще го използвам следващото лято. За сега мнението ми за него е 50/50, но със сигурност не е подходящ продукт за по-студените месеци.

Скрабът за тяло на Avon Naturals с ягода ухае невероятно, но ексфолиращите му способности са сведени до минимум. Прекалено гъста консистенция, прекалено фини и малко на брой ексфолиращи частички. Освен това мисля, че запушва порите. Абсолютно разочарование.

Още едно разочарование в лицето на пастата за зъби Lavera Basis Sensitiv с био ехинацея и прополис. Не почиства добре зъбите, не придава свеж дъх. Оставя те с усещане за непочистени зъби и лош дъх.


Био розовата вода на ArminaBio е хубава, но мисля, че е по-подходяща за нормална и суха кожа.

Натуралната вода от градински чай на Българска роза - Карлово ми хареса най-много от трите на снимката и бих купила отново.

Водата от бяла роза на Alteya Organics също е много добър продукт, но отново по-подходяща за нормална и суха кожа.


Мокрите кърпички за почистване на грим на Purederm с арганово масло харесвам много. Достатъчно мокри са, големи са и почистват много добре лицето. Освен това имат и благоприятно действие върху кожата ми. Любим продукт, който купувам периодично.

За разлика от другите, тези на Nature of Agiva с лавандула за проблемна кожа не ми харесаха. Прекалено сухи са и трудно се справят с премахването на грим. Не бих ги купила отново.


Памучните тампони за почистване на грим Caterine харесвам много. 100% памук са, много са нежни и са прихванати добре по ръба, което не позволява да се разслояват. Купувам ги постоянно.

Пълна противоположност са тампоните за почистване на грим на Iseree. Само 60% е съдържанието на памук, останалото е синтетика, което се усеща много върху лицето, защото са агресивни и го драскат. Не бих ги купила отново, а и цената им е по-висока от на другите, което е неоправдано.


Две мострени сапунчета от Good Box. "Лятна свежест" от NaNa Green Home не ми хареса, защото още след първото намокряне стана като каша и никога след това не изсъхна и използването му беше много трудно. За разлика от него сапунът с лимонена трева на Freen ми хареса много и бих купила отново.

Течният препарат за ръчно миене на чинии на Sodasan с лимон ми се стори доста слаб и и измиваше по-трудно чиниите от конвенционалните препарати.

Маската за лице на Terravital ми хареса наистина много и ще купя отново със сигурност. След всяко използване има видимо действие върху кожата на лицето.


Очната линия с твърд писец на Golden Rose Dipliner харесвам много, както и всички очни линии на марката. Не се размазва и издържа цял ден.

Балсамът за устни на Logona не мога да кажа, че ме впечатли с нещо. Не е лош продукт, но не бих го купила отново.

Балсамът за устни "Морава" е голямо разочарование за мен. Ухае невероятно и съставът му е чудесен, но не прави нищо за моите устни. Въобще не успява да ги подхрани и хидратира добре.

Топ лакът на Catrice Gel Like е страхотен продукт, който много харесвам. Удължава трайността на лака и има добър блясък. Изсъхва сравнително бързо и бих купила отново ако все още се предлага.

Спиралата на Essence I love extreme crazy volume използвам от цяла вечност. Цели 12 мл е и ми трябваше много дълго време, за да успея да я изхабя. Не ме впечатли достатъчно, за да я купя отново.


Черната маска за премахване на черни Gepou точки е много ефикасна и използвам постоянно.

Останалите три кремчета не са лоши, а нощният на Dr. Scheller е една идея по-тежък за мазна кожа.

Може да погледнете и видеото за празни опаковки. Ще се радвам да се абонирате за канала ми.













Няма коментари:

Публикуване на коментар