понеделник, 14 ноември 2016 г.

Очила за компютър Gamma Ray Corona II

В днешно време голяма част от ежедневието и работата на почти всеки от нас са свързани с използването на компютри. Малко са хората, които си дават сметка колко негативно влияе това на очите ни. Зрението ни се разваля прекалено бързо и затова спомагат и голяма част от новите технологии, които използваме ежедневно. Като човек със светли очи (светлите очи се смятат за по податливи на вредните влияния) мога да кажа, че и аз до скоро не си давах сметка колко лесно и бързо отслабва зрението ми. 

След няколко проблема, които имах през последните месеци като прекалена сухота и оток на долните клепачи, който за съжаление не се излекува и остана хроничен, се наложи да посетя офтамолог. Още в момента, в който ме погледна под микроскоп ми каза, че ако не започна да се грижа по-добре за очите си ще имам много проблеми с тях в бъдеще. Предписа ми един куп лекарства и капки за очи, с които се опитахме да овладеем положението. Беше категорична, че компютрите влияят пагубно върху зрението и щом не мога да огранича работата на компютър, то трябва да се постарая да намаля щетите от нея.

В този момент се свързаха с мен от сайта https://www.lentiamo.bg/ и ми предложиха да си избера продукт, който би бил полезен за мен и аз без много да се колебая бях убедена, че имам нужда от очила за компютър и си избрах този модел Gamma Ray - Corona II. В сайта може да намерите контактни и цветни лещи, разтвори, очила за компютър, капки за очи и различни аксесоари. При покупка от сайта получавате бонус точки, които в последствие може да използвате срещу продукт по избор от техните бонус продукти.

Честно казано аз винаги съм била скептична относно действието на очилата за компютър. Мислех си, че нямат особено действие и са просто маркетингов трик. Но след кратко проучване в интернет разбрах, че тяхната основна цел е отблъскването на ултравиолетовите лъчи, които се излъчват от екрана на монитора / лаптопа и по този начин те да не достигат до очите. Както през лятото се предпазваме от тези лъчи със слънчеви очила, на същия принцип и очилата за компютър ни предпазват. Сигурно сте чували, че много офтамолози съветват пациентите си и като цяло хората да използват слънчеви очила целогодишно, защото не само през лятото, а и през зимата UV лъчите могат да бъдат опасни за нашето зрение.

Добавям две снимки, които показват нагледно действието на очилата за компютър:



И сега нека поговорим малко за самите очила, които аз получих:



Очилата пристигат в твърда черна картонена кутия, в която освен самите очила намираме и меко калъфче за съхранението им, както и черна кърпичка за почистване. Производителите са избрали слогана: Made By The People For The People.



 Рамката на очилата е от черна матова пластмаса, което ги прави изключително леки и приятни за носене. Стъклата са с лек жълт цвят, което придава по-топъл нюанс на цветовете погледнато през тях. Аз си мислех, че ще бъде много жълто и неприятно за очите, но не е така, дори напротив. Прави цветовете по-живи и по-топли. В горния ляв ъгъл на лявото стъкло ще видите емблемата на марката GR. Стъклата имат антирефлекс покритие, което спомага за премахването на отблясъците и спомага за преминаването на светлината от видимия спектър.


Няма коментари:

Публикуване на коментар