понеделник, 30 април 2018 г.

Празни опаковки март - април 2018 / Empties march - april 2018


В края на месец април е време за изхабените продукти през последните два месеца:


Био душ гел с алое вера Bio Rhythm. Ухаеше свежо, измиваше добре кожата без да я изсушава. Правеше добра пяна, но опаковката му не ми хареса. Няма дозатор, а консистенцията е доста течна и често се разхищава много повече количество от нужното, като се има в предвид цената му за мен това е голям минус.

Сапун с морска кал Тобекс. Честно казано очаквах да ме впечатли по някакъв начин, но не останах очарована от него. Не е нищо особено и не бих купила отново.

Парфюм Avon Femme. Свеж и приятен аромат с нулева трайност. Нищо чудно за парфюмите на марката. Не бих купила отново.

Лакочистител без ацетон Lilly drogerie. Това е един от любимите ми лакочистители без ацетон, които използвам. Вече имам нова опаковка от него.



Черна маска с активен въглен 7th Heaven. Не е любимата ми маска на марката, но не е напълно разочароваща. Бих й дала втори шанс. Но тази опаковка, която ми стигна за 7 използвания не успя да ме впечатли особено.

Лентички за почистване на черни точки от носа Pond's. Лентичките са много ефективни и си вършат чудесно работата. Бих купила отново, но доколкото знам не се предлагат на нашия пазар. Тази опаковка ми е от САЩ и едва ли скоро ще имам достъп до тях.

Почистваща маска за лице с нийм Himalaya. Любимата ми маска за лице, която периодично присъства в публикациите за празни опаковки. Страхотна маска, с много ниска цена, която горещо препоръчвам на всички, които имат смесена / мазна и проблемна кожа. Вече имам нова опаковка от нея.

Памучни тампони за почистване на грим K Classic Care. Любим продукт, който присъства редовно в празните опаковки. Вече имам нова опаковка от него.

Матиращ крем за смесена и мазна кожа с екстракт от лимети и ябълки Alverde. За мен този крем е хидратиращ, а не матиращ. И едва ли е най-добрият избор за мазна кожа. По-скоро би бил добър като хидратиращ крем за нормална кожа. Накрая го изхабих като лосион за тяло. Не бих купила отново.


Тестер на фон дьо тен Avon Luxe. Този фон дьо тен много ми хареса. Нанася се толкова лесно и естествено, а в същото време дава добро покритие. Толкова ми хареса, че си купих пълния му размер.

Тестер на фон дьо тен Avon ExtraLasting. Този фон дьо тен също е хубав, но има един единствен недостатък, който още на първо пробване ми направи лошо впечатление. Най-светлият цвят е доста тъмен и жълт. През лятото, когато кожата ми потъмнее бих му дала шанс.

Балсам за устни Orange & Cinnamon. Доста маслен балсам, който направо се топеше върху устните. Ухаеше много приятно, но не мисля, че беше най-добрият, който някога съм използвала.

Коректор NYX Full coverage. Първоначално купих този коректор за зоната под очите. Истината е, че е ужасно неподходящ, защото е доста сух и изсушава кожата, впива се в кожата и изглежда доста неравномерно. След това реших да го използвам върху лицето за прикриване на несъвършенства. Не беше толкова трагичен, но не ми хареса. Няма добро покритие, трябва да се наслои, следователно започва да изглежда неестествено и ми стигна за страшно много време. Имах чувство, че никога няма да успея да го изхабя докрай. Не бих купила отново.

Заздравител за нокти Golden Rose Vitamin Booster. Стар любим продукт, който за съжаление вече не се предлага. Толкова много обичах този заздравител и в момента, в който открих бутилка, в която беше останало съвсем малко количество реших да го доизползвам и си припомних защо толкова много го харесвах. Освен, че е двуфазен продукт, наистина заздравява ноктите, чудесна основа за лак е и предпазва от пожълтяване. Използвах го като база и последният път лака ми издържа 14 дни. Наистина е много жалко, че вече не се предлага, но ако някой ден го пуснат отново, бих го купила задължително.

Лак за нокти Golden Rose WOW! 04. Първата напълно изхабена бутилка лак от много време насам. Имам толкова много лакове, че е много трудно да успея да изхабя цвят, защото почти не ги повтарям. Харесвам лаковете от тази серия, защото освен, че са супер сладки, компактни, качествени, стигат за доста време, но и има шанс да ги изхабите докрай без дори да се сгъстят, което е малко трудно при големите бутилки. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар